Qurandaki mifoloyi hekayələrin qaynağı.
İslamın müqəddəs kitabı olan Quranın Kərimdə yazılan hekayələrin bir çoxu özündən 2200 il əvvəl yazılmış Tövratda və Tövratdan İncilə kimi yazılan Müqəddəs Yazılarda vardı.Hesablamalara görə Quranın düz 33%-i Tövratda mövcüddu.Məsələn, dünyanın 6 günə yaradılması, Adəmin günaha batması, Adəmlə Həvvanın Cənnətdən qovulması, İbrahimin, Yusifin hekayələri, Rəbbin Musa peyğəmbər vasitəsilə Misirdə elədikləri və s.Bunlar normaldı, lakin Quranda olan digər hekayələrin böyük əksəriyyəti Qurandan min illər əvvəl yazılmış yəhudil folklor və mifoloji kitablarda (TALMUD, MİDRAŞ, HAMEŞNA, HAQQADA, TARQUM), fars və hind əfsanələr kitablarında da yazılıb, hansı ki, bu kitabıarda yazılan kekayələr Müqəddəs Kitab Tövrat, Zəbur və İncilin heç birində yoxdu, və həmin hekayələr şeytani və əfsanəvi kitablar adlanıb ki, onlar Allahın peyğəmbərləri tərəfindən həmişə rədd edilib.Məsələn:
Qabilin Habili öldürməsindən sonra onu dəfn etməyi qarğa vasitəsilə öyrənməsi “Farqeya Rabbi Eleazar” kitabının 21-ci bölümündə vardır.Nəmrudun İbrahimi oda atması "Midraş Raba" adlı yəhudil mifoloyi kitabında yazılmışdır.Süleyman peyğəmbərin cinlərlə, İblislə və quşlarla olan hekayəsi və Səba krailçasını taxta çıxarması yəhudi mifoloji kitabı olan "Tarqum"un "İsrail" bölümündə başqa ismi ilə "Ester" bölümündə yazılmışdı.Bir başqa mif də Harut və Marutun hekayəsi "Medas İlkot", yəni yəhudi Medraşında mövcüddur.Yəhudilərin başına dağın zirvəsini qaldırma hekayəsi yəhudi mifoloji kitab olan "Abada Zaerenin" 2-ci və 45-ci bölümlərində vardı.Bir də yəhudiləri meymuna çevirməsi hekayəsi Quranda vardı, bu da qədim yəhudi əfsanələrində deyilib, və Quranda həmin hekayə orda olduğu kimi deyilib, bunu Şeyx Abdallah Yusif Əli Quranın başa saldığı kitabın 34-cü səhifəsində bildirmişdi.Cənnətin yeddi qatlı təsviri "Hakeyka" kitabından götülülmüşdü ki, bu da bir əfsanədi, və Müqəddəs Kitabda bu bildirilmir.Cəhənnəmin 7 qapısının olması Qurandan yəhudi mifoloji kitabı olan "Zohar”dan götürülüb.Əfsanəyə görə Nuh tufanı qaynayan sulardan olub, amma Müqəddəs Kitabda qaynayan sulardan deyil, yağış və su daşqınından olub deyilir.Bu qaynayan sular yəhudi əfsanələr kitabı olan "Rassinidə" deyilir.İbrahimin bütləri qırması hekayəsi Qurana yəhudi kitabı olan "Tarqumda"n köçürülmüşdü.
Quranda xristian opoqrafik hekayələri də yer almışdı.Bakirə Məryəm İnciliə görə Yehoyakimin qızıdır, lakin Quranada o Umranın qızı və Harunun bacı kimi göstərirlib.Musanın və Harunun bacısı Məryəmlə İsa Məsihin anası Məryəm arasında hardasa 1500 il fərq var. Bu hekayə də Qurana başqa bir yəhudi kitabından alınmışdı.Məryəmə mələklərin yemək gətirməsi hekayəsi də "Xilaskarın uşaqlıq illəri və Məryəmin doğulması" kitabında deyilir.Müqəddəs Kitabda İsanın beşikdə danışması deyilmir. Amma bu Quranda var, bu hekayə də həmən kitabında Quranda olduğu kimi var.Bu mif əslində Hindistanda Buddanın doğum mifindən Qurana alınmışdı.Bu əfsanə Məsihin doğulmasından 557 il əvvəl deyilib və bu hekayə "Didana Katta Yakot Kopt" adlı kitabda yazılıbdı, və hekayə həmin kitabın 1-ci bölümünün 15-ci səhifəsində yazılıb.Məsihin quşlara can verməsi Quranın Ali-İmran surəsində deyilir, lakin bu hekayə İncildə yoxdu, amma bu əhvalat ilk dəfə Qurandan çox-çox əvvəl yazılan "Məsihin uşqalıq illəri" kitabının 36-cı bölümündə kopya Qurandakı kimi yazılmışdır.Bu insanları əyləndirən çox papulyar bir mofoloji kitabdır.Qurandakı Cənnətdən enən masa hekayəsi də mifoloji kitablarda yazılıb.Bir də Qurandakı mağara adamları (Kəhv əhli) hekayəsi ondan əvvəl kopt kilsəsinin "Senec Seriyan" kitabında yazılıb.
İndi isə sual verirəm, Quran Allahdandırsa onda yazılan ŞEYTANİ, ERETİK, OPOQRAFİK, KAFİR, MİFOLOJİ, ƏFSANƏVİ HEKAYƏLƏRİN NƏ İŞİ VAR?
***